AliEN0089
While a gamer is uploading a testimonial video to denounce the harassment she has been suffering in a war video game, a stranger enters her home and hacks her computer, blurring the boundaries of the real and the virtual with chaotic consequences. Prize for Best Film in the Labo Competition at the 18th Pragueshorts Film Festival 2024.