Kinderfilm
It’s an ordinary day in the game Grand Theft Auto V. And yet, in the car-filled streets something essential is missing. Searching for clues, protagonist Edgar explores the uncanniness of his normality and rediscovers a beautiful yet nightmarish world. Special Jury Mention in the Labo Competition at the 18th Pragueshorts Film Festival 2024.