Electra
As Electra thinks back on her tenth birthday, memories are mixed with dreams. Alone in her fantasy world full of large-breasted dolls, plastic male body parts, and dental implements, she builds her own relationship to her body and her sexuality. As she delves deeper into her childhood memories, Electra walks through her most painful memories in order to release her suppressed emotions. Best Film in the National Competition and Special Jury Mention in the International Competition at the 18th Pragueshorts Film Festival 2024.