The Baroque
This short mockumentary film provides unique insight into the life of Jonáš Vdoleček of Prague, a member of the mostly unknown baroquesexual minority. To baroquesexuals, Baroque art is an object of desire, love, and sensuality – and Jonáš is the first to open up about the topic on camera.