Strangers in the Night
It’s New Year’s Eve 2019, and not everyone feels like celebrating. Lola and Paul are two lost souls wandering the city. They banter and argue, trying to decide whether they still want to be together. The elderly teacher Karin befriends her student Fuad, a Syrian refugee. Simon and Marie find themselves having dinner with Simon’s former professor, whom they don’t really know. A mosaic of intertwining stories about personal transformation and the search for new beginnings, about three couples and six different destinies.