The Complaint
Mona and her colleagues attend a teambuilding event aimed at improving cooperation within the team. But the course of the workshop is far from easy. Mona is unable to maintain her leadership position on the team, her colleagues are confused, and their instructor is almost unbearably optimistic and constructive. To make matters worse, Mona learns that she has been the subject of an anonymous complaint for inappropriate workplace behavior... A tragicomedy from the corporate world, where interpersonal ties and friendship compete with ambition, where being promoted is the greatest goal of human existence.