Penelope is working on an art project about empathy, and Dana is one of her subjects. But the meeting between the two women does not turn out as Dana had hoped. The initially harmless experiment forces the young woman to question her own emotions and thus herself. It isn’t until the opening of Penelope’s exhibition that we see the many different forms empathy can take. Named Best International Short at the 2023 Locarno International Film Festival, the movie explores the limits of emotional vulnerability and the nature of emotion itself. A meditation on how much our perception of ourselves is dependent on our surroundings, the film naturally approaches its subject with both empathy and a subtle sense of humor.