The self-contained world of the swimming pool forms the stage for a conflict between Vio and her classmates, with whom she does not get along. The worst is Sara, a master of subtle innuendo, which each time becomes more personal and thus more painful. The entire situation leads to an inevitable clash that might just bring catharsis and change the two girls’ relationship forever. The pastel-hued setting of the swimming pool contrasts sharply with the darkly sad world of adolescent girls searching for their place in the classroom and in life.