“Have you ever dreamt of a better version of yourself? You, only better in every way. Seriously. You’ve got to try this new product. It’s called The Substance. IT CHANGED MY LIFE.” Aging TV fitness star Elizabeth Sparkle (an irresistibly self-ironic Demi Moore) stumbles upon this ad at just the right moment. Her career is fading along with her body, and desperate situations call for desperate measures. And so her younger, considerably fresher, but also properly predatory self (Margaret Qualley) enters the picture. Let the show begin! Satirical comedy? Bloody body horror? All that and more! You’ll see the unseen, and don’t forget: if you ever get a doppelgänger, it’s still just you.