It’s been twenty years since filmgoers first saw this stylistically polished relationship drama for four players, based on the celebrated play by Patrick Marber. Through this cinematic endeavour, director Mike Nichols, already well respected at that time, if not fully appreciated, sparked memories of two key films from his early career, Who’s Afraid of Virginia Woolf and Carnal Knowledge. Jude Law, Natalie Portman, Julia Roberts and, above all, Clive Owen who, in his role as Larry, earned one of the film’s two Oscar nominations, shifted an erotically charged story of love, manipulation and betrayal to the realms of a modern classic with its critically acclaimed combination of magnetic performances and disarming stellar potential.