There are many films about artificial intelligence, but only a few in which AI, besides being the film’s subject, is the screenwriter as well. Polish director Piotr Winiewicz trained AI on the films of Werner Herzog, who once said, “A computer will not create a film as good as mine in 4,500 years.” The result? A truly unique foray into an unpredictable space, with “Herzog” investigating the mysterious death of a factory worker while another character forms an intimate relationship with a toaster. A hilariously subversive reflection on authorship and the limits of human expression in an age of algorithms, featuring interviews with various artists, philosophers, and scientists.