A Black Screen Too
A black screen – yet so many colours within it. A magical two-minute miniature which summons up the spirits of legendary animator and director Norman McLaren and tests to see how many percepts our mind can interpret. In a unique cinematic form, handcraft blends with unpredictability, analogue vibe with timelessness. Blink and you’ll miss so much of it.