Ester, 45, has devoted her life to caring for her son David, who has an intellectual disability. A trip to Italy to stay with friends brings an opportunity to escape her soul-destroying routine, yet not even a change of scene can alter the fact that life with David isn’t easy. Ester impulsively fires up the old caravan that was intended as their holiday home and it becomes a means to find freedom. The journey through sun-drenched Italy proves therapeutic for both of them. Perhaps only briefly, deep inside, Ester will rediscover someone who has a right not only to give love, but also to receive it. This personal road movie, which saw Czech feature film return to Cannes after an absence of more than thirty years, shows fondness and unsparing openness as it explores themes of body and soul, freedom and resignation, and hope and powerlessness.