Nineteen-year-old Sonja is a junior champion in shooting. Her mother lives abroad, and her father, a war veteran, has fallen so far into debt that he, Sonja, and her older brother may be forced out of their home. Her brother tries to solve the situation through shady dealings, but when he ends up witnessing a crime he becomes the target of a local thug. In order to protect her family, Sonja decides to take justice into her own hands. After a four-year hiatus, the festival has again included a miniseries in its program, this time in the form of a dynamic thriller with political undertones, directed by well-known filmmaker Srdan Golubović and three of his former students.