A Second Life
As Paris pulsates with excitement on the opening day of the Olympic Games, Elisabeth moves around the city with an equal air of anticipation. She works for an Airbnb broker, and the sheer number of arrivals makes this a critical day for her. Elisabeth is tired not just of constantly running between clients, but also from the pressures she faces from her employer. A surprising sense of calm comes when she meets a man named Elijah. A Second Life is an ode to friendship, an urban fairy tale, and an almost documentary portrait of a city in the grips of a massive sporting event. The fragile authenticity of the main protagonists’ experiences is further amplified by an intense soundtrack that practically lets us touch the world of Elisabeth, who must deal not only with work-related difficulties but also with her hearing impairment.