The moment they greet each other at their friends’ wedding, we know that Leili and Pasha were once a couple. But something split them apart. We see their story in flashback. The start of their romance was literally explosive, and it looked as if Pasha wouldn’t survive. But their mutual attraction would not be deterred by his burns and his slight concussion, and the couple slowly moved from an initial infatuation to a more serious phase in their relationship, when it was time to make more difficult decisions than where to go for dinner. And thus came the moment of separation… A charming mix of genres, Iranian director Ali Behrad’s second feature film is a vibrant portrait of Tehran and its inhabitants, who lose none of their élan even in the face of a difficult political situation.