Kika
Social worker Kika suddenly finds herself in a situation that she is used to seeing in her clients. After her partner’s sudden death, she ends up alone with her daughter, pregnant, and without money or a place to live. In a brief moment of hopelessness, she remembers one of her clients, who earned extra money selling used underwear. And so the young woman slowly and hesitatingly becomes part of a profession that couldn’t be farther removed from her original job. Nevertheless, a client is a client, regardless of whether you help them fill out a form or strike them with a long leather whip. Kika is a comedy that humanizes the world of (among other things) BDSM and erotic services in general while giving a voice to those who usually hide beneath the light of red lanterns.