Writing Home
A small bark-beetle girl lives peacefully in a tree in a forest. However, a fire caused by irresponsible humans burns the forest to ashes. Her hand is burned to charcoal and she is separated from her family. Lost in a human town, she has to face the dangerous world of giants on her own.