Prince Ki-Ki-Do: Surprise Egg
An unusual green youngling hatches from an egg, and piggy Rosalia enthusiastically takes on the maternal role. This proves to be quite difficult, however, for the youngling has an irresistible appetite and breathes fire. Life in the forest becomes so dangerous that Prince Ki-Ki-Do has to step in.