Prince Ki-Ki-Do: Winter Story
A harsh winter has come to Ki-Ki-Do’s forest. Kind-hearted piggy Rosalia tries to help the animals by knitting warm clothes for them, but the clothes are either too big or too small and completely useless. What a mess. But with the help of tiger mosquitos Tine and Bine, Prince Ki-Ki-Do finds a unique solution.