The Masterpiece
Leo and Diana, a rich couple, bring a broken television to a recycle point, where they meet Salif and his son, two scrap dealers. Diana asks them to come to their house to collect more items. Once there, Leo watches them with mistrust as they collect objects, until he sees that the scrap dealers have something they want themselves.