Diamond Beauty
Mária, a lonely 55-year-old plastic surgery addict and nail technician, one day finds her former love from her youth, Kálmán, on Tinder. They soon arrange a meeting, but due to Maria’s altered face, Kálmán has no idea that he is preparing to go on a date with his former lover.