Crazy Lotus
Bizarre science fiction or an unbridled burst of Bangkok imagination? While everyone moves within the infinite possibilities of Blank Clock and must turn into its mysterious surface, a new invention unexpectedly comes along to help find the impossible Good Seconds with Crazy Lotus.