The Exploding Girl
For the past three months, Candice has been exploding every day. Sometimes even two or three times a day. Her record is seven times. She currently has 192 explosions to her name. The French creative duo Poggi and Vinel presents another incomprehensible yet poignant exploration of the remote corners of the human soul.