A film about the end of the world and the end of a roll of toilet paper. In his deftly playful work shot on 16mm, filmmaker (and musician) Ondřej Vavrečka reminisces, says his farewells and also reflects on the limits of progress. Via three fictional characters, each of whom responds differently to the impulses of their surroundings, he simultaneously enhances the sensitivity of the film audience. Will a pain we experience leave a scar or merely a colourless memory? And will someone remember the old Vysočany station a hundred years from now? In its poetic charm this cinematic piece is almost tactile in nature; it awakens all the senses and, in places, bears the hallmark of Jan Švankmajer, if the latter had been born an essential optimist, that is. Film as a whisper emanating from smiling lips.