Dragonfly
Fragile eighty-year-old Elsie and the vibrant Colleen are separated not just by half a century, but also by the shared wall of their semi-detached house in a small English town. One day, the two women – otherwise accustomed to living in solitude – begin to notice each other’s existence, and an uncommon friendship is born. But although their bond provides mutual comfort, it alarms their previously indifferent surroundings. “I wanted to tell a story about the marginalised and forgotten people in society,” says director Paul Andrew Williams. “I wanted to create an atmospheric and uncertain world and constantly ask the audience to challenge their preconceptions of others.” Come and see two great British actors – Brenda Blethyn and Andrea Riseborough – as you have never seen them before!