They Come Out of Margo
A tender horror flick, an experimental melodrama. Any attempt made to categorise this unconventional cinematic experience seems inadequate. Greek director and musician Alexandros Voulgaris, a.k.a. The Boy, brings us an unusually intimate, yet expressively powerful study of an artist on the brink of middle age. All fears, anxieties and hopes are embodied in the character of Margo, a songwriter who was once famous but who now isolates herself in her apartment. A party held to celebrate her 40th birthday and the emotions that are born there unexpectedly help Margo enter a new stage in her life.