Anything can happen in the hour “between dog and wolf” – when the night is ending but the day has yet to begin. Director Terézia Halamová serves up a delicate, stylistically confident character study of a man who exists between the worlds of the stage, the body, and silence. Rudolf works as a stripper, but what truly shapes him is his life off the stage. Dog and Wolf is a charismatic, visually captivating film fully in tune with today’s generation trying to find its way somewhere between cigarettes, melancholy, and the yearning for more. It is a film that will seduce you not only with its story but also, and especially, with its emotions.