Skin on Skin
Brutal yet perfectly impersonal, almost sterile. That is the slaughterhouse where the lives of two men – security guard Jakob and employee Boris – come together. In this place where animals are turned into meat, a different kind of evil is growing, the kind that plays out between people. Exploitation, the abuse of foreign labor, unpaid wages. But even in such an inhospitable environment, there is a place for tenderness and love. The German social drama Skin on Skin is as raw as the meat that comes off the slaughterhouse’s assembly line.