Rebuilding
Three years after the lyrical romance A Love Song, Max Walker-Silverman demonstrates his genuine kindheartedness as he invites us back to his native Colorado. He acquaints us with the reticent Dusty (Josh O’Connor), whose ranch has burned down in a devastating wildfire. Where will he find the strength to start again? Does the answer lie within the community of people impacted by these same destructive fires? Who knows, maybe he’ll be given the opportunity to try to form a stronger relationship with his daughter, who lives nearby with her mother. This tale of the power of community spirit in difficult times, interwoven with a fine strand of melancholy, is as disarming and subtly engaging as the director’s unshakeable faith in human decency.