Siblings
Thirty-something Irene is trying to make it in the Italian capital when she is forced to briefly return to her native Rimini. Her parents will be out of town, and Irene’s older brother has autism and can’t be left alone. But the lively forty-something has made up his mind that, once the parents are gone for good, he is not going to live with his sister. Everything he does is aimed at furthering his dream of becoming a pop singer. Siblings is a charming comedy-drama about various diagnoses, the courage required to see the world with open eyes, and how it is never too late to get to know your own sibling.