After many years, Suzanne and her two children unexpectedly show up at the home of her sister Jeanne. It initially looks like Suzanne is tentatively attempting to re-establish a relationship with her sister. But this illusion is shattered with the morning light: Suzanne is gone… Nathan Ambrosioni’s intimate film is a portrait of a woman forced to become a mother to children she barely knows. His minimalist, yet profoundly empathetic storytelling lets the audience observe the slow process of coming together, the fears and hesitations of the newborn family, and the absurdities of the non-functioning state apparatus. A French reflection on the fragile nature of co-existence born of necessity, and how strong it can be when born out of love.