N3G
In the near, familiar future, where will memory be stored and is it possible that experiences which come back to us have been modified by someone? The film debut of artist Oliver Torr follows a figure wandering through an urban environment, whose dystopian character is further enhanced by an opaque sound design. A work capturing moments when dreams flip over into nightmares and memories feed into the panic of the present. Collapse starts with a single crack.