Bára Basiková is an icon of Czech rock and other music genres. To what extent can her public, media-distorted image differ from the person she really is? The answer comes in the form of the latest long-term documentary study from Helena Třeštíková, whose empathy, coupled with admirable self-reflection and openness on the part of the protagonist, gives rise to a fascinating film portrait: over the course of fifty years we follow a woman who demonstrates remarkable strength as she faces the challenges of both her professional and private lives.