Andrej wants to stop causing trouble and start behaving himself. To spend the summer helping his grandmother, and mainly not to drink alcohol – because when he drinks, he does things like climb a tree from which he can’t get down anymore. But his plan doesn’t count on him meeting and falling in love (or something) with Míša. And sometimes love is worth fighting for, even if it’s alongside your boring cousin Peter. A summer full of challenges can begin! This debut by Slovak director Martina Buchelová is a celebration of cinematic freedom that is humorous and inventive in terms of both style and narrative. Come enjoy summer like when we were teenagers.