Volklore
Folklore is more than a traditionalistic nod in the direction of folk costumes. Folklore is the Met Gala, folklore is burning an effigy of Morana, folklore is the consumption of aspic. Via the language of TikTok and the girlband Čokovoko, this riotously playful yet intellectually pithy film paraphrases influencer babble; the mood board is covered with a collage of superficiality and boundless creativity. Dr LeGrand’s ADHD, which wasn’t endorsed by Leda Footwear.