My Friend the Porn Star
Rosa – the director Rosa Friedrich herself – was never that interested in porn, until her friend Timo expresses a wish to star in an erotic film. So Rosa agrees to help him get his project off the ground. However, the closer it gets to the shooting date, the more Timo feels embarrassed and doubtful about having involved himself in the first place. His face is ultimately replaced with the help of AI, and Rosa, together with a dominatrix, three trans women, a food-porn creator, a sex coach and other protagonists, continues with the film. A playful look at the kind of porn that can be worlds apart from the depersonalised, omnipresent industry, the kind which gives rise to emotions, misgivings and the uniqueness of each individual body and experience.