Whisper
Thirty years have passed since the theatre release of the cult film Whisper which, in the mid-1990s, evoked the atmosphere of the clubs of the time and the trends associated with them. Anna (Tatiana Dyková) travels from the country and arrives in Prague, where she meets Speedy (Jan Čechtický), his brother Filip (Jan P. Muchow), Kytka (Martin Myšička) and their flatmate Irma (Kateřina Winterová). Anna gradually eases herself into city life and becomes a part of the relationships that new friends cultivate among themselves. The unmistakable music tracks used in the film were created by the band Colorfactory.