The lives of a mismatched group of guests and employees become entangled in a run-down hotel. Some have come in search of peace and a brief escape from their daily routine, while others long for change – or even love. A lonely clarinetist crosses paths with a young man looking for a romantic adventure, an unhappily married couple, an idiosyncratic hotel staff member, and also an alien sent from the planet Minerva 2 in order to report on the state of Earth. A mosaic of fourteen interwoven stories emerges through fleeting situations, awkward moments, interior monologues, and quiet observations. This experimental film by Miroslav Krobot and Lubomír Smékal is loosely based on the stage production of the same name by the S 23 Theatre Company, whose non-professional actors put together stage performances based on the dialogical acting method.