Disappeared
Five minutes of faltering and searching, one minute of enchantment. Indian artist and photographer Sohrab Hura sets off into the mountains and, once there, employs vague movements and specific sounds in order to shape our expectations. This thought-provokingly ambiguous and, in its gestural simplicity, highly effective film tells us that the legacy of Michael Snow lives on.