Rojo Žalia Blau
What do we need to see so that we have the impression we’re observing authentic, natural scenery? Viktoria Schmid travelled to Spain, Lithuania and Lower Austria in order to capture unconventional images of seemingly ordinary tracts of landscape. Here, beaches and forests are seen in unexpected colours and contours, which come across as both natural and original. Exquisite, thought-provoking, analogue landscape painting. A visual ASMR that commands our attention.