One of the largest pig breeding facilities in the former GDR closed its gates a long time ago, yet its past reveals valuable testimonies. Voices filter through abstract shots of the site as this insistent yet also contemplative film tries to find traces of life amid the dilapidation. An urbex, which gives a fresh voice to people for whom today’s ruins once represented an opportunity.