Stallion and a Crystal Ball
Passion often stirs in the darkness – and undertaking the journey towards authenticity sometimes requires a little sorcery and magic. And it is these latter which are harnessed by a young man whose path to self-acceptance leads through fantasy. Suppressed desire fights its way out until it isn’t clear whether or not we simply imagined it all. A seductive film of powerful gestures and everlasting impressions.