Last night I stayed within myself and this morning I decided to live here
Can we eat the fruit of paradise among the new buildings of the modern metropolis? This poetically meandering film blends an inquisitive mood with strong impressions; sterility encounters grime, and spontaneity is here reflected in a colourful palette. An eloquent, dreamlike film hovering somewhere between Herzog and Chytilová.