The Only Living Pickpocket in New York
Harry Lehman has lived as a pickpocket since the eighties. But New York has changed. Wallets filled with cash have been replaced by credit cards, people are constantly staring at their phones, and the old tricks no longer work. One day, when Harry steals a flash drive whose true value he is unaware of, he finds himself in a dangerous race against time and through the city’s streets. Director Noah Segan has created a nostalgic portrait of a man living in a world he can no longer understand. His melancholy crime drama starring John Turturro is an homage to the old New York and a reflection on all the things that are disappearing in our digital age.