The Moment
​Charli XCX: for some, an uncompromising and visionary cultural icon, for others a “famous, but not quite,” singer who mostly exists on the margins of the pop-music industry – until, that is, she releases her sixth studio album, Brat. This stylish, pulsating mockumentary about a star getting ready for her first arena tour presents Charli XCX in an exaggerated yet surprisingly honest role, a role that she says she was born to play. Imbued with a healthy dose of irony and self-reflection, young Scottish photographer and filmmaker Aidan Zamiri’s feature film debut looks at all the things that come with unexpected mainstream success while also showing us the vulnerable side of this at first glance always confident 365 party girl.