Papaya
There was once a little seed which was growing quite contentedly somewhere inside a soft, sweet fruit. But then this fruit burst one day and the tiny, round seedlet dropped out into the big, unfamiliar world, where other seeds take root in the earth, while birds and animals flit and scamper about close by. The little seed observed all this for a while, then it decided it didn’t want to remain in one place like the others; it wanted to see the world. And so it turned its newly germinated roots into little legs and set out to boldly go where no seed has gone before. A story for children and adults which, without a single word, tells a tale about making a seemingly impossible dream come true.