Born in the Jungle
Nine-year-old Elisabeth returns home from boarding school, into the middle of the jungle where her parents work. She can’t wait to see them, but couldn’t they all live together in the city? It’s so boring in the jungle. Or maybe not? Things take a turn when her parents have to unexpectedly leave, and Elisabeth is left to look after her brother Leo – who runs off and disappears. A family adventure full of real and imaginary animals can begin. Let yourself be enchanted by the colorful jungle and its adorable inhabitants, and let’s keep our fingers crossed that we find the right path back home – while maybe making a few new friends along the way.