After years of saving money from the small bribes they collect, sixty-year-old Marina and her husband Gosha from Bulgaria are preparing for their dream trip to St. Petersburg to witness the White Nights. But when Russia invades Ukraine and the travel agency vanishes with all their savings, the couple’s dream collapses along with their illusion of control over their moral principles and the relationship they have with each other. Kristina Grozeva and Petar Valchanov, recipients of the 2019 Crystal Globe, return to Karlovy Vary with a tragicomic portrait of a generation forced to reassess its values as they question everything that is considered black and white in post-Soviet society.