Exvotos
Drought, ghost, accident. Three scenes, three missteps of human life; one icon which may or may not play a role in them. Tinkering with spirituality and humour, these vignettes reopen the question as to what role images play in human existence. Strong in their simplicity, these compositions are supplemented with animation from Paulina Ziółkowska. How fine is the line between miracle and superstition?